خوشبختی داشتن کسی استکه بیشتر از خودشتــــــــــو را بخواهد...وبیشـــتر از تــــــــوهیـــــــــــچ نخواهدوتــــــــــو ...برایش تـــــــمام زندگی باشی ... ...